Livrare gratuită peste 250 lei 🚚
0 :0 :0 :0
Politica de confidențialitate

Informații privind gestionarea datelor
pentru vizitatorii site-ului web [www.lovenote.ro].

1.            Operatorul de date și datele de contact ale acestuia

Numele companiei operatorului de date: Giftery International Limited Liability Company (denumită în continuare „ Operator de date ")

Sediu: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79.

Adresă de e-mail: info@lovenote.ro

Domeniul de aplicare al datelor gestionate, scopul și temeiul juridic al gestionării datelor și perioada de păstrare a datelor

Cu aceste informații de gestionare a datelor, dorim să informăm vizitatorii site-ului web cu privire la prelucrarea datelor efectuată în legătură cu navigarea pe site-ul [www.lovenote.hu] și în magazinul online în conformitate cu regulile de protecție a datelor. Pe site, așa-zis folosim cookie-uri, informațiile le acoperă și pe acestea.

  1. A) GESTIONAREA DATELOR LEGATE DE COOKIE-URI

Ce sunt cookie-urile?

Un cookie este un fișier text mic pe care site-ul web pe care îl vizitați îl stochează pe computerul dumneavoastră sau pe alt dispozitiv folosit pentru a naviga pe internet. Dispozitivul dvs. stochează cookie-ul pentru o anumită perioadă de timp, în funcție de tipul cookie-ului. Acest lucru permite site-ului web vizitat să „memoreze" anumite date și setări (de exemplu, autentificare, limbă, dimensiunea fontului și alte setări de afișare) pentru o anumită perioadă de timp. În plus, anumite module cookie sunt necesare pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului web și pentru a vă pune la dispoziție întregul conținut al acestuia. Cookie-urile nu prezintă un risc de securitate pentru computerul dumneavoastră sau alt dispozitiv și nu provoacă defecțiuni.

Cum, în ce scop și pe ce bază legală folosim cookie-uri atunci când folosim site-ul web?

  1. Pentru a asigura utilizarea neîntreruptă a site-ului nostru, unele cookie-uri (așa-numitele cookie-uri de sesiune) sunt instalate automat pe computerul dumneavoastră sau pe alt dispozitiv atunci când vizitați site-ul nostru. Scopul acestor cookie-uri este de a garanta securitatea site-ului nostru web, de a afișa conținutul site-ului web fără erori și de a echilibra încărcarea site-ului nostru. Fără aplicarea acestora, buna funcționare a site-ului web nu poate fi asigurată. Datele cu caracter personal colectate prin utilizarea acestor cookie-uri (în special adresa IP a computerului dumneavoastră sau a altui dispozitiv) sunt procesate pe baza interesului nostru legitim în funcționarea în siguranță și fără probleme a site-ului nostru web , cel mult atâta timp cât sunteți pe site-ul nostru. site-ul web. Când închideți browserul, acestea sunt șterse automat de pe computer.
  2. Unele cookie-uri sunt necesare pentru a vă putea oferi servicii, inclusiv în special utilizarea magazinului web. Aceste cookie-uri oferă de ex. depozitarea bunurilor și serviciilor în coșul de cumpărături virtual. Temeiul legal pentru aplicarea acestora este îndeplinirea contractului cu dvs. și pregătirea acestuia (sau dacă nu cumpărați ca persoană fizică, ci în numele unei companii, societatea și noi avem un interes legitim în încheierea și îndeplinirea contractului ). ). Durata de utilizare a acestor cookie-uri se extinde atâta timp cât este absolut necesar pentru îndeplinirea și pregătirea contractului.
  3. Unele cookie-uri oferă doar funcții de confort și sunt utilizate pentru măsurători statistice și de analiză web. Acestea sunt importante pentru noi, deoarece în acest fel suntem informați despre anumite caracteristici ale vizitatorilor noștri (adresa IP, orașul, tipul de dispozitiv, browser, sistemul de operare utilizat, precum și caracteristicile subpaginilor pe care le-ați vizitat pe site-ul nostru și cum mult timp petrecut acolo). Din date, pregătim statistici generale și rapoarte legate de vizitarea site-ului nostru și le folosim pentru a dezvolta și îmbunătăți site-ul nostru, astfel încât să vă putem oferi pe viitor conținut mai relevant pe site-ul Companiei. În plus, cookie-urile de marketing sunt folosite și pentru a afișa reclame cu conținut care se potrivește cu interesele dvs., pe lângă conținutul principal. Având în vedere că aceste cookie-uri nu sunt necesare pentru funcționarea site-ului web,îl aplicăm în cazul consimțământului dvs. Durata de utilizare a acestor cookie-uri se extinde până când furnizarea funcțiilor pe care le activează face necesară sau vă retrageți consimțământul.

Vă rugăm să rețineți că puteți gestiona cookie-urile în setările browserului dvs., precum și să ștergeți în orice moment toate modulele cookie stocate pe computerul dumneavoastră sau pe alt dispozitiv.

  1. B) GESTIONAREA DATELOR LEGATE DE ABONAREA LA NEWSLETTER

Dacă vă abonați la buletinul nostru informativ de pe site-ul nostru web, puteți, prin urmare, să acceptați ca ofertele noastre curente să vă fie trimise prin întrebări directe în scopuri de marketing. Abonamentul are loc în cazul și pe baza consimțământului dumneavoastră, cu scopul de a vă facilita aflarea ofertelor noastre curente și accesarea anumitor informații. Pentru aceasta, procesăm datele solicitate. Datele furnizate în legătură cu abonamentul vor fi prelucrate până la revocarea consimțământului.

Ca parte a abonamentului la newsletter și a altor activități de marketing, procesăm următoarele date:

| Domeniul de aplicare al datelor prelucrate | Scopul managementului datelor | Temei juridic pentru gestionarea datelor | Timp de retenție | | Nume, adresa de e-mail/nume, adresa, data nasterii | buletin informativ (electronic sau tipărit) sau altă ofertă de marketing sub formă de e-mail publicitar neadresat [1] | consimțământul persoanei vizate | până la retragerea consimțământului, dar cel mult până la existența scopului de gestionare a datelor | | Nume, adresa | trimiterea de mesaje publicitare direcționate 1 | interes legitim în introducerea produsului și achiziția directă de afaceri | până la exercitarea dreptului de opoziție, dar cel mult până la existența scopului de gestionare a datelor |

  1. C) GESTIONAREA DATELOR LEGATE DE CUMPĂRĂRI ÎN MAGAZINUL WEB

Datele furnizate în timpul achiziției în magazinul online sunt prelucrate în scopul și pe baza pregătirii și onorării comenzii, iar dacă cumpărați în numele unei companii, atunci pe baza interesului legitim al companiei respective și al nostru. proprii, legate de îndeplinirea comenzii.

În timpul pregătirii și onorării comenzii, prelucrăm următoarele date:

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate Scopul managementului datelor Temei juridic pentru gestionarea datelor Timp de retenție
Date necesare pentru identificarea și contactul clienților, în special: nume, adresă și detalii de contact identificarea clientului, pregătirea și îndeplinirea contractului și menținerea contactului cu acesta

intocmirea si indeplinirea contractului (in cazul cumparatorului persoana fizica);

interesul legitim al Operatorului de date sau al clientului unei persoane juridice în executarea contractului existent între aceștia (în cazul unui reprezentant sau al unei persoane de contact a unei persoane juridice)

| până la sfârșitul termenului de prescripție (5 ani) pentru raportul contractual | | Datele referitoare la comanda si necesare pentru intocmirea si indeplinirea contractului de livrare, precum si datele generate in timpul executarii contractului: continutul comenzii, suma, data, datele de livrare, datele negocierilor care au loc in timpul executiei, date despre posibile revendicări de garanție și garanție | executarea contractului | executarea contractului | până la sfârșitul termenului de prescripție (5 ani) pentru raportul contractual | | Date necesare pentru facturare și plată | facturare, eliberare documente contabile | executarea contractului, obligația legală de păstrare a documentelor contabile | până la sfârșitul perioadei legale de ținere a documentelor contabile (8 ani) | | Conținutul reclamației/anunțului/cererii clientului și datele personale furnizate în legătură cu aceasta (inclusiv: în cazul comunicării prin telefon, înregistrarea vocală înregistrată [2] ) | gestionarea reclamațiilor, solicitărilor, alte servicii de administrare a clienților | Conform Legii Protecției Consumatorului, obligația legală de a trata și înregistra reclamația; în cazul altei administrări de servicii pentru clienți, în cazul unui client persoană fizică, îndeplinirea contractului, în caz contrar, interesul legitim al Operatorului de date în îndeplinirea corespunzătoare a contractului pentru serviciul sau comanda, iar în cazul unei apel telefonic înregistrat, controlul ulterior al serviciului corespunzător | 5 ani de la data comunicarii reclamatiei sau altei cereri | | Date de identificare a clienților, informații despre satisfacție | măsurarea satisfacției clienților | interes pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a activităților de vânzări (inclusiv satisfacția clienților) și satisfacerea corespunzătoare a nevoilor actuale ale clienților | se aplică perioadele de păstrare specificate mai sus | | Toate datele clienților | intocmirea de statistici in scopul imbunatatirii si dezvoltarii activitatilor de vanzari si satisfacerii nevoilor curente ale clientilor | un interes pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a activităților de vânzări și satisfacerea corespunzătoare a nevoilor actuale ale clienților | se aplică perioadele de păstrare specificate mai sus |

  1. D) PRELUCRAREA DATELOR LEGATE DE ÎNCĂRCAREA VIDEOCLIPURILOR CLIENȚILOR

Prin încărcarea unui videoclip, prelucrăm următoarele date:

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate Scopul managementului datelor Temei juridic pentru gestionarea datelor Timp de retenție
Datele necesare pentru identificarea și contactarea clientului, în special: numele, adresa și datele de contact, înregistrarea video identificarea clientului, pregătirea, încheierea contractului, contactul cu clientul, prezentarea publică a înregistrării video

intocmirea si indeplinirea contractului (in cazul cumparatorului persoana fizica);

interesul legitim al Operatorului de date sau al clientului unei persoane juridice în executarea contractului existent între aceștia (în cazul unui reprezentant sau al unei persoane de contact a unei persoane juridice)

| până la sfârșitul termenului de prescripție (5 ani) pentru raportul contractual |

2.            Destinatarii datelor cu caracter personal, categorii de destinatari

Procesori de date utilizați de către Operatorul de date:

| Numele procesorului de date | Activitate care implică un procesator de date | | Barion Payment Zrt. (1117 Budapesta, Infopark sétány 1. Clădirea I. Etajul 5. 5.) | funcționarea sistemului de plată | | Accounto Magyarország Kft ( Pécs, Siklósi út 4/a, 7622 Ungaria ) | serviciu de contabilitate | | K Media Tech, LLC (bl. 68, intr. B, fl. 2, ap. 12, Manastirski livadi, 1404 Sofia,) | serviciu de gazduire | | GLS General Logistics Systems Ungaria Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2.) | serviciu de logistică | | Acta Diurna 2005 Kft. | serviciu de logistică |

Alți destinatari:

  • Mecanic, service specializat (in cazul punerii in functiune, service in garantie sau intretinere, reparatie);
  • Serviciu de curierat cu livrare (MPL, GLS, DPD, servicii de curierat 24 de ore, in intervalul necesar pentru livrare)
  • Autoritatea fiscală, alte autorități de control;
  • Executor (în caz de executare a creanței legale);
  • Cabinet de avocatură (în cazul executării cererii legale).

Operatorul de date nu transferă date cu caracter personal către o țară terță (în afara UE) sau către o organizație internațională.

Paylike acționează ca operator de date cu privire la informațiile legate de instrumentul dvs. de plată, pentru informații suplimentare despre procesare, consultați politica lor de protecție a datelor.

3.            Drepturile părților interesate

Persoana vizată poate solicita de la Operatorul de date acces la datele cu caracter personal care o privesc, corectarea sau ștergerea acestora, în unele cazuri poate solicita și limitarea prelucrării datelor și se poate opune prelucrării datelor cu caracter personal. În cazul prelucrării datelor pe bază de consimțământ, persoana vizată are și dreptul la portabilitatea datelor, pe lângă aceasta, în orice caz, are dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, precum și dreptul de a un remediu legal.

Operatorul de date atrage separat atenția asupra faptului că, în cazul prelucrării datelor bazate pe interese legitime, persoana vizată are dreptul de a se opune prelucrării datelor, iar în cazul prelucrării datelor pe bază de consimțământ, să retragă consimțământul în orice moment, care, totuși, nu afectează legalitatea prelucrării datelor efectuate pe baza consimțământului înainte de retragere.

  1. Dreptul de acces

Persoana vizată are dreptul de a solicita în orice moment informații despre dacă și cum datele sale cu caracter personal sunt gestionate de către operatorul de date, inclusiv scopurile gestionării datelor, destinatarii cărora le-au fost dezvăluite datele sau sursa de la care operatorul de date. a primit datele, perioada de păstrare, cu gestionarea datelor orice drepturi conexe, precum și informații privind luarea automată a deciziilor și profilarea, iar în cazul transferului într-o țară terță sau organizație internațională, informații privind garanțiile aferente. La exercitarea dreptului de acces, persoana vizată are și dreptul de a solicita o copie a datelor, în cazul unei cereri depuse electronic - în lipsa unei solicitări contrare din partea persoanei vizate - Operatorul de date va furniza informațiile solicitate. electronic (în format pdf). În cazul în care dreptul de acces al persoanei vizate afectează în mod negativ drepturile și libertățile altora, în special secretele de afaceri sau proprietatea intelectuală a altora, Operatorul de date este îndreptățit să refuze îndeplinirea cererii persoanei vizate în măsura necesară și proporțională. În cazul în care persoana vizată solicită informațiile de mai sus în mai multe copii, Operatorul de date va percepe o taxă proporțională cu costurile administrative de pregătire a copiilor suplimentare și o sumă rezonabilă.

  1. Dreptul la rectificare

Operatorul de date corectează sau completează datele cu caracter personal ale persoanei vizate la cererea acestuia. Dacă există vreo îndoială cu privire la datele corectate, Operatorul de date poate solicita persoanei vizate să dovedească datele corectate Operatorului de date într-un mod adecvat - în primul rând printr-un document. În cazul în care Operatorul de date a comunicat datele cu caracter personal afectate de acest drept unei alte persoane (adică unui destinatar, cum ar fi un procesator de date), Operatorul de date va informa imediat aceste persoane după corectarea datelor, cu condiția ca aceasta să nu fie imposibilă sau să facă nu necesită un efort disproporționat din partea Operatorului de date. La solicitarea persoanei vizate, Operatorul de date informează despre acești destinatari.

  1. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat")

În cazul în care persoana vizată solicită ștergerea unora sau a tuturor datelor sale personale, Operatorul de date le va șterge fără întârziere nejustificată dacă:

  • Operatorul de date nu mai are nevoie de datele personale furnizate în scopul pentru care au fost colectate sau gestionate în alt mod;
  • este o prelucrare a datelor care s-a bazat pe consimțământul persoanei vizate, dar persoana vizată și-a retras consimțământul și nu există un alt temei legal pentru prelucrarea datelor;
  • este o prelucrare a datelor care s-a bazat pe interesele legitime ale operatorului de date sau ale unui terț, dar persoana vizată s-a opus prelucrării datelor și -- cu excepția obiecțiilor la prelucrarea datelor în scopul achiziției directe de afaceri -- nu există nicio prioritate. motivul legal pentru prelucrarea datelor;
  • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal de către operatorul de date sau
  • pentru a îndeplini o obligație legală, este necesară ștergerea datelor cu caracter personal.

În cazul în care Operatorul de date a dezvăluit altei persoane datele personale afectate de acest drept (adică destinatarului, cum ar fi un procesator de date), Controlorul de date va informa aceste persoane imediat după ștergere, cu condiția ca aceasta să nu fie imposibilă sau să nu necesite un efort disproporționat din partea Controlorului de date. La solicitarea persoanei vizate, Operatorul de date informează despre acești destinatari. Operatorul de date nu este obligat să șteargă datele cu caracter personal în toate cazurile, în special de ex. în cazul în care prelucrarea datelor este necesară pentru prezentarea, executarea și protecția pretențiilor legale.

  1. Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor

Puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele cazuri:

  • persoana vizată contestă acuratețea datelor cu caracter personal - în acest caz, limitarea se aplică perioadei care permite operatorului de date să verifice exactitatea datelor cu caracter personal;
  • prelucrarea datelor este ilegală, dar persoana vizată se opune ștergerii datelor și solicită în schimb restricționarea utilizării acestora;
  • Operatorul de date nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul gestionării datelor, dar persoana vizată le solicită să prezinte, să pună în aplicare sau să apere pretenții legale; obsesie
  • persoana vizată s-a opus prelucrării datelor - în acest caz, restricția se aplică perioadei până la care se stabilește dacă motivele legitime ale Operatorului de date au prioritate față de motivele legitime ale persoanei vizate.

Restricționarea prelucrării datelor înseamnă că datele cu caracter personal afectate de restricție nu sunt prelucrate de către Operatorul de date, cu excepția stocării, sau numai în sfera pentru care persoana vizată și-a dat consimțământul și chiar și în absența unui astfel de consimțământ, Operatorul de date. poate prelucra datele care sunt necesare pentru depunerea și executarea cererilor legale sau de protecție, sau pentru a proteja drepturile unei alte persoane fizice sau juridice, sau în ceea ce privește interesul public important al UE sau al unui stat membru al UE. Uniunea Europeană. Operatorul de date informează persoana vizată în prealabil cu privire la ridicarea restricțiilor privind gestionarea datelor. În cazul în care Operatorul de date a comunicat datele cu caracter personal afectate de acest drept unei alte persoane (adică unui destinatar, cum ar fi un procesator de date), Controlorul de date va informa imediat aceste persoane cu privire la restricția prelucrării datelor, cu condiția ca că nu este imposibil sau nu necesită un efort disproporționat din partea Operatorului de date. La solicitarea persoanei vizate, Operatorul de date informează despre acești destinatari.

  1. Dreptul de a protesta

Dacă temeiul legal al prelucrării datelor cu privire la persoana vizată este interesul legitim al operatorului de date sau al unui terț, persoana vizată are dreptul de a se opune prelucrării datelor. Operatorul de date nu este obligat să accepte protestul dacă

  • Operatorul de date dovedește că prelucrarea datelor este justificată de motive legitime imperioase care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau
  • gestionarea datelor este legată de prezentarea, aplicarea sau protecția cerințelor legale ale Operatorului de date.
  1. Dreptul la portabilitatea datelor

Persoana vizată are dreptul de a solicita ca Operatorul de date să transfere datele cu caracter personal pe care le-a pus la dispoziție Operatorului de date pe baza consimțământului sau pe bază legală contractuală și pe care Operatorul de date le gestionează automat (de exemplu, într-un computer). sistem) persoanei vizate într-un format segmentat, chiar și în scopul transferului către un alt operator de date, sau -- dacă este fezabil din punct de vedere tehnic -- pentru a-l transmite direct altui operator de date specificat de dumneavoastră la cererea dumneavoastră. În cazul unor astfel de solicitări, Operatorul de date furnizează datele solicitate sub formă de fișier pdf. În cazul în care exercitarea dreptului persoanei vizate la portabilitatea datelor ar afecta negativ drepturile și libertățile altora, Operatorul de date are dreptul de a refuza să îndeplinească cererea persoanei vizate în măsura în care este necesar.

  1. Dreptul la plângere, dreptul la despăgubire

În cazul în care persoana vizată consideră că prelucrarea datelor sale cu caracter personal de către Operatorul de date încalcă legislația privind protecția datelor în vigoare în orice moment, în special prevederile Regulamentului general privind protecția datelor, are dreptul de a depune o plângere la Național de Date. Autoritatea pentru Protecția și Libertatea Informației („NAIH"). Date de contact NAIH:

Site: http://naih.hu/

Adresa: 1125 Budapesta, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.

Adresa postala: 1530 Budapesta, Pf.: 5.

Telefon: +36-1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Persoana vizată are dreptul de a depune o plângere la o altă autoritate de supraveghere, în special la una stabilită în statul membru al Uniunii Europene a locului său obișnuit de reședință, locul de muncă sau locul presupusei încălcări.

Indiferent de dreptul său de a depune plângere, persoana în cauză se poate adresa și în instanță în cazul încălcării de mai sus. În cazul unui operator de date, instanța competentă este Tribunalul Districtual din Budapesta, cu toate acestea, persoana în cauză poate iniția acțiunea și în fața instanței de la locul său de reședință. Datele de contact ale instanțelor din Ungaria pot fi găsite la următorul link: http://birosag.hu/torvenyszekek. Persoana în cauză poate iniția acțiunea și în fața instanței competente și competente a statului membru în care are reședința obișnuită, dacă locul de reședință obișnuit al persoanei în cauză se află într-un alt stat membru al Uniunii Europene. Persoana în cauză are dreptul de a se adresa instanței de judecată chiar și împotriva deciziei cu caracter obligatoriu a autorității de supraveghere. Persoana vizată are, de asemenea, dreptul la o cale de atac judiciară în cazul în care autoritatea de supraveghere nu tratează plângerea sau nu informează persoana vizată în termen de trei luni de la evoluțiile procedurale legate de plângerea depusă sau de rezultatul acesteia. Persoana vizată are dreptul de a depune o plângere în numele său, de a revizui decizia autorității de supraveghere în instanța de judecată, de a introduce o acțiune în justiție,

4.           Luare automată a deciziilor, profilare

Luarea automată a deciziilor și crearea de profiluri nu au loc în timpul gestionării datelor de către Operatorul de date și, în acest sens, exercitarea drepturilor aferente părților interesate nu poate fi interpretată.

[1] E-mailul publicitar adresat este e-mailul care nu conține un mesaj personalizat, ci conține doar reclame, achiziții de afaceri sau material publicitar și este trimis la cel puțin 500 de destinatari în același timp, cu același conținut, cu excepția numelui, adresei destinatarului. , și date care nu schimbă natura mesajului .

[2] În prezent, serviciul nostru telefonic pentru clienți nu înregistrează apelurile, dar acesta este în curs de a fi introdus. Dacă este introdus, vom informa apelantul în consecință la începutul convorbirii telefoniceD