Informații despre gestionarea datelor

pentru vizitatorii site-ului [www.lovenote.ro]

1. Manager de date și detalii de contact

Denumirea societății operatorului de date: Giftery International Kft.
(denumită în continuare „ operatorul de date ”)

Sediul central: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79.

Adresa de e-mail: info@lovenote.ro

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate, scopul prelucrării datelor, baza legală și perioada de păstrare a datelor e

Cu aceste informații de gestionare a datelor, dorim să informăm vizitatorii site-ului web despre gestionarea datelor efectuate în contextul navigării pe site-ul web [www.lovenote.ro], în conformitate cu regulile de protecție a datelor. Asa numitul folosim cookie-uri, informațiile le acoperă și ele.

A) GESTIONAREA DATELOR LEGATE DE COOKIE

Ce sunt cookie-urile?

Un cookie este un mic fișier text care este stocat pe computerul dvs. sau pe alt dispozitiv utilizat pentru a naviga pe internet de site-ul web pe care îl vizitați. Dispozitivul dvs. stochează cookie-uri pentru o perioadă de timp specificată, în funcție de tipul de cookie. Aceasta permite paginii web pe care o vizitați să „amintească” anumite informații și setări (de exemplu, datele de conectare, limba, dimensiunea fontului și alte setări de afișare) pentru o perioadă de timp stabilită. În plus, anumite cookie-uri sunt necesare pentru a asigura buna funcționare a site-ului web și pentru a vă pune la dispoziție toate elementele de conținut. Cookie-urile nu prezintă un risc de securitate pentru computerul dvs. sau alt dispozitiv sau nu provoacă o defecțiune.

Cum, în ce scop și în ce bază legală folosim cookie-uri atunci când utilizăm site-ul web?

Pentru a asigura buna utilizare a site-ului nostru web, anumite cookie-uri (așa-numitele cookie-uri de sesiune) sunt instalate automat pe computerul dvs. sau pe alt dispozitiv, vizitând site-ul nostru web. Scopul acestor cookie-uri este de a garanta securitatea site-ului nostru web, de a afișa conținutul site-ului fără erori și de a echilibra încărcătura de pe site-ul nostru. Fără aplicarea acestora, funcționarea corectă a site-ului web nu poate fi asigurată. Tratăm informațiile personale colectate folosind aceste cookie-uri (în special adresa IP a computerului sau a altui dispozitiv) în lumina interesului nostru legitim pentru funcționarea sigură și lină a site-ului nostru web , pentru perioada maximă de ședere pe site-ul nostru web. Închiderea browserului le va șterge automat de pe computer.

Unele cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi servicii, inclusiv în special utilizarea magazinului online. Aceste cookie-uri oferă de ex. stocarea bunurilor și serviciilor în coșul de cumpărături virtual. Baza legală pentru aplicarea lor este executarea contractului încheiat cu dvs. sau pregătirea acestuia (sau, dacă nu cumpărați ca persoană fizică, ci în numele unei companii , interesul legitim al companiei și al nostru în încheierea și executarea contract ). Durata utilizării acestor cookie-uri se extinde atât timp cât este absolut necesar pentru îndeplinirea sau pregătirea contractului.

Unele cookie-uri oferă doar funcții de confort și sunt utilizate pentru măsurători statistice și analitice web. Acestea sunt importante pentru noi, deoarece astfel aflăm despre unele dintre caracteristicile vizitatorilor noștri (adresa IP, orașul, dispozitivul utilizat, browserul, tipul de sistem de operare și ce subpagini ați vizitat pe site-ul nostru și cât timp ați petrecut) Acolo). Din date, creăm statistici generale și rapoarte legate de traficul site-ului nostru web și le folosim pentru a dezvolta și îmbunătăți site-ul nostru web, astfel încât să vă putem oferi conținut mai relevant pe site-ul companiei în viitor. Cookie-urile de marketing sunt, de asemenea, utilizate pentru a difuza reclame cu conținut care se potrivește cu interesele dvs. pe lângă conținutul principal. Având în vedere că aceste cookie-uri nu funcționează pentru site-ul web,cu acordul dumneavoastră . Utilizarea acestor cookie-uri durează atât timp cât furnizarea caracteristicilor pe care le permit face necesară sau vă retrageți acordul.

Vă rugăm să rețineți că puteți gestiona cookie-urile în setările browserului dvs. și puteți șterge oricând toate cookie-urile stocate pe computerul dvs. sau pe alt dispozitiv de pe dispozitiv.

B) GESTIONAREA DATELOR CU ABONAMENTUL NEWSLETTER

Abonându-vă la newsletter-ul nostru de pe site-ul nostru web, ne puteți ajuta să vă trimitem ofertele noastre actuale prin anchete de marketing direct. Abonamentul va fi făcut cu acordul dvs. și pentru a vă fi mai ușor să aflați ofertele noastre actuale și să accesați anumite informații. Pentru a face acest lucru, procesăm datele pe care le solicitați. Datele furnizate în legătură cu abonamentul vor fi prelucrate până la retragerea consimțământului.

Ca parte a abonamentului la newsletter și a altor activități de marketing, gestionăm următoarele informații:

Domeniul de aplicare al datelor gestionate Scopul gestionării datelor Baza legală pentru gestionarea datelor Termen de valabilitate

Numele, adresa de e-mail / numele, adresa de domiciliu buletin informativ (electronic sau tipărit) sau altă ofertă de marketing sub formă de publicitate neadresată [1] consimțământul persoanei vizate până la retragerea consimțământului, dar nu mai mult decât scopul prelucrării

Numele, adresa direct mail 1. Trimiteți interes legitim pentru informații despre produse și achiziție directă de afaceri până la exercitarea dreptului de opoziție, dar nu mai mult decât scopul prelucrării

C) GESTIONAREA DATELOR LEGATE DE CUMPĂRAREA ÎNTR-UN MAGAZIN WEB

Procesăm datele furnizate în timpul achiziției în magazinul web în scopul pregătirii și îndeplinirii comenzii și pe baza acesteia, sau dacă achiziționați în numele unei companii, pe baza companiei date și a propriului nostru interes legitim de a îndeplini Ordin.

Ca parte a pregătirii și îndeplinirii comenzii, gestionăm următoarele date:

Domeniul de aplicare al datelor gestionate Scopul gestionării datelor Baza legală pentru gestionarea datelor Termen de valabilitate

Date necesare pentru identificarea și contactarea clientului, în special: numele, adresa și datele de contact identificarea cumpărătorului, pregătirea și executarea contractului, contactul cu acesta pregătirea și executarea contractului (în cazul unui cumpărător persoană fizică); interesul legitim al Operatorului de date sau al cumpărătorului persoanei juridice în executarea contractului dintre aceștia (în cazul reprezentantului persoanei juridice, în cazul persoanei sale de contact) până la sfârșitul termenului de prescripție (5 ani) pentru relația contractuală

Date legate de comandă și necesare pentru pregătirea și executarea contractului de livrare, precum și datele generate în timpul executării contractului: conținutul, suma, data comenzii, datele de livrare, detaliile negocierilor în timpul executării, date despre posibilele garanție și creanțe de garanție executarea contractului executarea contractului până la sfârșitul termenului de prescripție (5 ani) pentru relația contractuală

Date necesare pentru facturare și plată facturarea, emiterea documentelor contabile executarea contractului, obligația legală de a ține documentele contabile să păstreze documentele contabile până la sfârșitul perioadei prevăzute de lege (8 ani)

Conținutul reclamației / notificării / cererii clienților și a datelor personale furnizate în legătură cu aceasta (inclusiv: în cazul comunicațiilor telefonice, înregistrarea audio înregistrată [ 2]) reclamație, gestionarea cererilor, administrarea altor servicii pentru clienți Conform Legii privind protecția consumatorilor, există o obligație legală de a trata și de a înregistra o reclamație; în cazul altei administrări de servicii pentru clienți, executarea contractului în cazul unui client persoană fizică, în caz contrar interesul legitim al operatorului de date în executarea corectă a contractului pentru serviciul sau comanda și, în cazul unei apel telefonic fix 5 ani de la data notificării reclamației sau altei cereri

Date de identificare a clienților, informații de satisfacție măsurarea satisfacției clienților interes pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a activității de vânzare (inclusiv satisfacția clienților), pentru satisfacerea adecvată a nevoilor actuale ale clienților se aplică perioadele de păstrare stabilite mai sus

Toate datele clienților compilarea statisticilor în vederea îmbunătățirii și dezvoltării activităților de vânzare pentru a satisface în mod adecvat nevoile actuale ale clienților interesul pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a activității de vânzare, pentru satisfacerea adecvată a nevoilor actuale ale clienților se aplică perioadele de păstrare stabilite mai sus

2. Destinatari de date cu caracter personal, categorii de destinatari

Procesorii de date utilizați de operatorul de date:

Numele procesorului de dateActivitate care implică implicarea unui procesator de date
Barion Payment Zrt. (1117 Budapesta, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5.)funcționarea unui sistem de plată
ADK Kft (1039 Budapesta, Hímző utca 12. 9. em. 47.)serviciu de contabilitate
K Media Tech, LLC (bl. 68, intr. B, fl. 2, ap. 12, Manastirski livadi, 1404 Sofia,)serviciu de găzduire
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logistikai Kft. (2351 AlsónémediGLS Európa u. 2.)serviciu logistic
AD Kreatív Stúdió és Digitális Nyomda (5000 Szolnok, Mártírok útja 6.) serviciu logistic

Alți destinatari:

  • Instalator, service profesional (în caz de punere în funcțiune, service în garanție sau întreținere, reparații);
  • Serviciu de curierat de livrare (servicii de curierat MPL, GLS, DPD, 24H, în cadrul livrării)
  • Autoritatea fiscală, alte autorități de supraveghere;
  • Executorul judecătoresc (în cazul executării legale);
  • Cabinet de avocatură (în cazul executării legii).

Operatorul de date nu transferă date cu caracter personal către o țară terță (în afara UE) sau către o organizație internațională.

3. Drepturile persoanei vizate

Persoana vizată poate solicita operatorului de date accesul, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal care îl privesc, în anumite cazuri poate solicita, de asemenea, restricții privind prelucrarea datelor și poate obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal. Persoana vizată are, de asemenea, dreptul la portabilitatea datelor în cazul prelucrării datelor pe baza consimțământului și, în toate cazurile, dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere și dreptul de a contesta.

Operatorul de date atrage atenția asupra faptului că, în cazul prelucrării datelor bazate pe un interes legitim, persoana vizată are dreptul să se opună prelucrării datelor și, în cazul prelucrării datelor bazate pe consimțământ, să retragă consimțământul oricand.

THE) Dreptul de acces

Persoana vizată poate solicita în orice moment informații cu privire la modul în care și cum sunt prelucrate datele sale personale de către operatorul de date, inclusiv scopurile procesării datelor, destinatarii cărora le-au fost comunicate datele sau sursa din care operatorul de date a primit datele, perioada de păstrare și prelucrarea datelor informații despre luarea deciziilor automatizate, profilare și, în cazul transferurilor către o țară terță sau către o organizație internațională, informații despre garanțiile implicate. În timpul exercitării dreptului de acces, persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a solicita o copie a datelor; în cazul unei cereri electronice, operatorul de date va furniza informațiile solicitate pe cale electronică (în format pdf), cu excepția cazului în care solicitantul solicită altfel persoana vizată. În cazul în care dreptul de acces al persoanei vizate afectează în mod negativ drepturile și libertățile altora, în special secretele comerciale sau proprietatea intelectuală a altora, operatorul de date are dreptul să refuze solicitarea persoanei vizate în măsura necesară și proporțională. În cazul în care persoana vizată solicită informațiile de mai sus în mai multe exemplare, operatorul de date va percepe o taxă proporțională și rezonabilă cu costurile administrative ale efectuării copiilor suplimentare.

B) Dreptul la rectificare

Operatorul de date va corecta sau completa datele personale referitoare la persoana vizată la cerere. Dacă există vreo îndoială cu privire la datele corectate, operatorul de date poate solicita persoanei vizate să dovedească datele revizuite către operatorul de date într-o manieră adecvată, în principal printr-un document. În cazul în care operatorul de date a comunicat datele cu caracter personal acoperite de acest drept unei alte persoane (adică destinatar, cum ar fi un procesator de date), operatorul de date va informa aceste persoane imediat după corectarea datelor, cu condiția ca acest lucru să nu fie imposibil sau nu necesită un efort disproporționat din partea operatorului de date. La cerere, operatorul de date va informa persoana vizată a acestor destinatari.

C) Dreptul de anulare („dreptul de a uita”)

Dacă persoana vizată solicită ștergerea uneia sau a tuturor datelor sale personale, Operatorul de date va șterge datele fără întârziere nejustificată dacă:

Operatorul de date nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;

este o operațiune de prelucrare bazată pe consimțământul persoanei vizate, dar consimțământul a fost retras de persoana vizată și nu există un alt temei legal pentru prelucrarea datelor;

este o prelucrare a datelor care s-a bazat pe interesul legitim al operatorului de date sau al unei terțe părți, dar persoana vizată s-a opus prelucrării datelor și, cu excepția protestului împotriva prelucrării datelor în scopuri comerciale directe, nu există nicio importanță motiv legitim pentru prelucrarea datelor;

datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal de către operatorul de date sau

ștergerea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale.

În cazul în care datele cu caracter personal acoperite de acest drept au fost comunicate de către operatorul de date unei alte persoane (adică un destinatar, cum ar fi un procesator de date), operatorul de date va informa aceste persoane imediat după ștergere, cu condiția ca acest lucru să nu fie imposibil sau să nu necesită un efort disproporționat din partea operatorului de date. La cerere, operatorul de date va informa persoana vizată a acestor destinatari. Operatorul de date nu este întotdeauna obligat să șteargă datele cu caracter personal, în special de ex. în cazul în care prelucrarea datelor este necesară pentru depunerea, executarea sau protecția revendicărilor legale.

D) Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor

Puteți solicita o restricție privind prelucrarea datelor dvs. personale în următoarele cazuri:

persoana vizată contestă acuratețea datelor cu caracter personal, caz în care restricția se aplică perioadei de timp care permite operatorului să verifice acuratețea datelor cu caracter personal;

prelucrarea este ilegală, dar persoana vizată se opune ștergerii datelor și solicită în schimb restricționarea utilizării acestora;

Operatorul de date nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării datelor, dar persoana vizată le solicită pentru a depune, a pune în aplicare sau a proteja revendicările legale; obsesie

persoana vizată s-a opus prelucrării datelor – în acest caz restricția se aplică pentru perioada până când se stabilește dacă motivele legitime ale operatorului de date au prioritate față de motivele legitime ale persoanei vizate.

Restricționarea gestionării datelor înseamnă că operatorul de date nu prelucrează datele cu caracter personal afectate de restricție, cu excepția stocării sau numai în măsura în care persoana vizată a consimțit, sau operatorul de date poate, în absența unui astfel de consimțământ, prelucrează date pentru revendicări legale.necesare pentru protejarea drepturilor altei persoane fizice sau juridice sau în interesul public superior al Uniunii sau al unui stat membru al Uniunii Europene. Operatorul de date va informa persoana vizată în prealabil cu privire la ridicarea restricției de gestionare a datelor. În cazul în care operatorul de date a comunicat datele cu caracter personal acoperite de acest drept unei alte persoane (adică un destinatar, cum ar fi un procesator de date), operatorul de date va informa imediat aceste persoane cu privire la restricționarea prelucrării datelor, cu condiția ca că nu este imposibil sau nu necesită un efort disproporționat din partea operatorului de date. La cerere, operatorul de date va informa persoana vizată a acestor destinatari.

E) Dreptul la protest

Dacă baza legală pentru prelucrarea datelor referitoare la persoana vizată este interesul legitim al operatorului de date sau al unei terțe părți, persoana vizată are dreptul să se opună prelucrării datelor. Operatorul de date nu este obligat să acorde protestul dacă

Operatorul de date demonstrează că prelucrarea este justificată de motive legitime imperioase care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau

gestionarea datelor este legată de depunerea, executarea sau protecția cererilor legale ale operatorului de date.

F) Dreptul la portabilitatea datelor

Persoana vizată are dreptul să solicite operatorului de date să transfere datele cu caracter personal pe care le-a furnizat operatorului de date pe baza consimțământului său sau pe bază contractuală și să fie prelucrate automat (de exemplu, într-un sistem informatic) de către Operatorul de date într-un format structurat, chiar și pentru transferul către un alt operator de date sau, dacă este posibil din punct de vedere tehnic, pentru a-l transfera direct la un alt operator desemnat de acesta, la cerere. În cazul unor astfel de solicitări, operatorul de date va furniza datele solicitate ca fișier pdf. În cazul în care exercitarea dreptului persoanei vizate la portabilitatea datelor ar afecta negativ drepturile și libertățile altora, operatorul de date va avea dreptul să refuze să se conformeze cererii persoanei vizate în măsura necesară.

G) Drept de apel, drept de apel

În cazul în care persoana vizată consideră că prelucrarea datelor sale personale de către Operatorul de date încalcă prevederile legislației aplicabile privind protecția datelor, în special Regulamentul general privind protecția datelor, are dreptul să depună o reclamație la datele naționale Autoritatea pentru protecția și libertatea informației („NAIH”). Informații de contact pentru NAIH:

Site web: http://naih.hu/

Adresa: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet 22 / c.

Adresa poștală: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: + 36-1-391-1400

Fax: + 36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a depune plângere la o altă autoritate de supraveghere, în special la autoritatea de supraveghere stabilită în statul membru al Uniunii Europene în care își are reședința obișnuită, locul de muncă sau suspectarea încălcării.

Indiferent de dreptul de a face plângere, persoana vizată se poate adresa și unei instanțe în cazul unei astfel de încălcări a legii. În cazul unui operator de date, instanța competentă este Judecătoria districtului Budapesta, cu toate acestea, persoana vizată poate iniția un proces și în fața instanței de la locul de reședință. Detaliile de contact ale instanțelor din Ungaria pot fi găsite la următorul link: http://birosag.hu/torvenyszekek. Persoana în cauză poate introduce o acțiune și în fața instanței competente din statul membru în care își are reședința obișnuită, în cazul în care persoana în cauză își are reședința obișnuită într-un alt stat membru al Uniunii Europene. Persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a face apel la o instanță împotriva unei decizii obligatorii din punct de vedere juridic a autorității de supraveghere. Persoana vizată are, de asemenea, dreptul la o cale de atac judiciară în cazul în care autoritatea de supraveghere nu se ocupă de plângere sau nu informează persoana vizată în termen de trei luni de la evoluția procedurii sau de rezultatul plângerii. Persoana vizată are dreptul să depună o plângere în numele său, să revizuiască judiciar decizia autorității de supraveghere, să introducă o acțiune,

4. Luare automată a deciziilor, profilare

Luarea deciziilor și profilarea automatizată nu au loc în timpul gestionării datelor de către operatorul de date, prin urmare, exercitarea drepturilor persoanei vizate nu poate fi interpretată.

[1] Un articol poștal este un articol poștal care nu conține un mesaj personalizat, ci doar o reclamă, o achiziție de afaceri sau materiale publicitare și este trimis la cel puțin 500 de destinatari în același timp, cu același conținut, cu excepția destinatarului destinatarului numele, adresa și mesajul.

[2] În acest moment, serviciul nostru de asistență telefonică pentru clienți nu înregistrează apelurile, dar acesta este în curs de implementare. Dacă este introdus, vom informa apelantul în consecință la începutul apelului telefonic.